Ceiba

0
Razem: 0

FAQ

 1. JAK ZAMAWIAĆ

Prosimy o składanie zamówień w formie pisemnej - e-mailem, pocztą, faksem lub osobiście podczas spotkania z klientem. W celu uniknięcia nieporozumień, nie przyjmujemy finalnych zamówień telefonicznie. Zamówienie powinno zawierać kompletne dane: dane i adres Zamawiającego wraz z telefonem kontaktowym, dokładny adres dostawy, numer NIP, spis towarów (z numerem katalogowym), dane osoby do kontaktu i wymaganego terminu dostawy. 
Goods are purchased in accordance with any written purchase order of the Buyer - by fax, post, e-mail or by phone. The order has to involve all invoicing date and exact identification of ordered goods and the required delivery date.

2. SPOSÓB DOSTAWY

Paczki wysyłane są za pośrednictwem kuriera lub poczty polskiej. Dostarczamy je również osobiście, jeśli umożliwia nam to lokalizacja i odległość od klienta. Po każdej dostawie otrzymujecie Państwo fakturę VAT. Paczki dostarczane są standardowo w ciągu 2-4 dni roboczych. Jeśli jakieś produktu nie ma na magazynie, dostawa umawiana jest indywidualnie.
Delivery is realized when goods is assumed by customer against their signature. 

3. CENY

Ceny regulowane są przez aktualny cennik Sprzedającego, podawane są w wartości netto + podatek VAT. Ceny nie zawierają opłat za dostawę - te podawane są oddzielnie. Towar dostarczany jest bezpośrednio z firmy Ceiba Sro lub bezpośrednio od producenta. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do możliwości zmiany cen.
Prices are determinated by actual pricelist  and are exclusive of VAT. The prices are without forwarding charges, ex works Ceiba s.r.o., Jana Opletala 1265, Brandýs nad Labem - Stará Boleslav 250 01 or from producer. Errors or omissions are subject to alteration without notice.

4. WARUNKI PŁATNOŚCI
 
Płatność jest dokonywana przez kupującego za pośrednictwem płatności PayU, przelewem lub, w przypadku pierwszego zamówienia - przedpłatą na podstawie faktury proforma. W wyjątkowych przypadkach, kupujący może żądać zapłaty za faktury, z określonego terminu wymagalności. Termin płatności faktury terminowej to 14 dni; na wyraźne życzenie klienta lub po uprzednim ustaleniu, 21 dni. W przypadku zwłoki w zapłacie za zakupione towary, kupujący zobowiązany jest do zapłaty odsetek za zwłokę w wysokości 60% w skali roku. Tytuł prawny do towarów przechodzi na kupującego po dokonaniu pełnej zapłaty kwoty faktury za towar. Jeśli po wielokrotnych upomnieniach, Kupujący nadal nie dokona płatności za towar, musi on zwrócić towary w oryginalnym stanie i opakowaniu.
Costumer pays spot cash or by proforma invoice.

5. REKLAMACJE
 
Dokładamy wszelkich starań, aby towar docierający do Państwa był wolny od wad i uszkodzeń. Kupujący zobowiązany się do sprawdzenia towaru w obecności kuriera (dostarczającego); każdą zauważoną wadę należy udokumentować protokołem oraz niezwłocznie powiadomić o tym Sprzedającego. Podpisując odbiór dostarczonych towarów, Kupujący potwierdza ich kompletność oraz idealny stan. Kupujący musi niezwłocznie złożyć reklamację po stwierdzeniu wady, na piśmie, i przekazać 
te dokumenty Sprzedawcy: agnieszka@ceiba.pl. Protokół musi zawierać następujące elementy: reklamacyjne próbki wadliwych towarów i dowód otrzymania towaru. Sprzedawca zobowiązuje się natychmiastowej reakcji na dokument reklamacyjny. W przypadku uzasadnionego roszczenia, sprzedawca oferuje zniżki, odpowiadające stopniu uszkodzenia towaru. Reklamacja rozpatrywana jest w ciągu 14 dni roboczych od daty jej przedłożenia. Reklamacji nie stosuje się do defektów wynikających z niewłaściwej obsługi lub użytkowania towarów. Wszystkie przesyłki od Sprzedającego, na czas transportu do Kupującego, ubezpieczone są do 50 000, - CZK. Uszkodzenia powstałe w trakcie transportu są regulowane przez Ubezpieczyciela. W przypadku, gdy Nabywca wymaga ubezpieczenia przesyłki na wyższą kwotę, różnicę w wysokości tego ubezpieczenia musi opłacić sam. Zastrzeżenia lub sugestie uszkodzeń powstałych podczas transportu należy udokumentować zdjęciami i protokołem i zawiadomić kupującego. Przewoźnicy również musi opisać ten fakt w protokole przekazania lub dostawy, a następnie skontaktować się ze Sprzedawcą.
Whilst every effort is made to ensure your order is delivered accurately and on time, there may be occasions when things go wrong. 
Please, always check the contents against your delivery note. If something goes wrong, please call our customer services: +420 326 911 044.

6. GWARANCJA, SZKOLENIA I OBSŁUGA KLIENTA

Nasze produkty objęte są 24 miesięczną gwarancją. W przypadku, gdy dostawca lub producent ustanowi gwarancję innej długości, wtedy to właśnie ta jest obowiązująca. W okresie gwarancyjnym wykonujemy usługę gwarancyjną bezpłatnie. Serwis pogwarancyjny dostępny jest na życzenie klienta. 
We provide 24 months guarantee for products of our offer or the same guarantuee as our producers provide.

7. WARUNKI HANDLOWE

Regulamin obowiązuje od dnia opublikowania go przez Sprzedającego i całkowicie zastępuje poprzednie edycje. Możliwe są zmiany warunków biznesowych tylko za pisemną zgodą Sprzedającego. Jeśli jakakolwiek część warunków biznesowych stają się niezależnie od powodów niewykonalna, nie wpłynie to na pozostałe treści. Miejscem jurysdykcji jest terytorium siedziby sprzedającego.

8. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

Na mocy ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, gwarantujemy, że Państwa dane są chronione, przetwarzane tylko na potrzeby Ceiba Sp. z o.o., nie przekazywane nikomu postronnemu, nie sprzedawane i nie ujawniane.
 

Twoje zapytanie

zalogowano pomyślnie
Jste příhlášen jako. Host.
nieprawidłowa nazwa użytkownika lub hasło
kod rabatowy prawidłowy, dodano rabat
kod nieprawidłowy, rabat nie zostanie naliczony